کوشاکار 35 ساله شد
استوریج هوآوی،ذخیره ساز هوآوی،huawei storage

نسل جدید ذخیره سازهای اینترپرایز هوآوی برای شرکت های SME

ذخیره ساز هوآوی برای شرکت‌های SME:

شرکت هوآوی از نسل جدید سیستم های ذخیره ساز فلش خود (OceanStor 2000 V3 series) در کنفرانس ارتباطات محیط زیست پرده برداری کرد.

سری های جدید جهت پشتیبانی رشد سریع کسب و کارهای کوچک و متوسط در حوزه اینترپرایز (SME) ساخته شده و می تواند به طور گسترده ای در صنایع مختلفی از جمله دولت، سلامت، آموزش و پرورش، مخابرات، انرژی و تولید بکار گرفته شود. طراحی آینده نگر این ذخیره سازها مدیریت هر زمان و هر مکان را پشتیبانی می نماید.

این سیستم دارای ویژگی کانفیگ هوشمند برای تخصیص کارآمد و آسان تر منابع می باشد که به مدیریت ساده داده ها در طول چرخه عمر آن کمک شایانی می نماید. این نوآوری های بی نظیر به SME ها در هزینه های کلی مالکیت (TCO) را تا 40 در صد کاهش داده و عملکرد و بهروری شان را تا 50 درصد بهبود می بخشد.

با قابلیت شناسایی و اولویت بندی کسب و کارها، عملکرد سیستم را تا نه برابر افزایش می دهد. سری OceanStor 2000 V3 تنها سیستم های ذخیره سازی سری  entry-level هستند که دارای سیستم حفاظت active-active در سطح  array می باشد که به توانمندسازی سطوح بالاتر امنیت داده برای SME ها  می پردازد.

استورج های سری OceanStor 2000 شامل دو مدل می باشند:  OceanStor 2200 V3 و V3 2600 که برای شرکت های کوچک و متوسط و همچنین برای ادارات و دفاتر شعب شرکت های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد.

در مواجهه با افزایش چشمگیر حجم داده ها، SME ها به دنبال یافتن راهکار فناوری اطلاعات و ارتباطات بهتر برای پیشبرد کسب و کار خود در یک مسیر پایدار با حذف TCO هستند. با بودجه اندک و کمبود تیم پشتیبانی و نگهداری حوزه IT،SME  ها با چالش های زیادی در مدیریت سیستم های ییچیده آی تی روبرو می شوند. اپلیکیشن های سرویس های متنوع طیف وسیعی از برندها ی آی تی را با خود به ارمغان آورند که  منجر به ایجاد سیلوهای اطلاعات و در نتیجه ایجاد مانع برای مدیریت یکپارچه و به اشتراک گذاری داده ها می گردد. زمانی که کسب و کار شرکت های SME گسترش یابد، این شرکت ها با مسأله چگونگی حفظ کیفیت مداوم و قابلیت اطمینان خدمات حیاتی روبرو می شوند.

Huawei OceanStor 2000 V3 این مشکل را با آوردن مدیریت داده در جهت سادگی، هوشمند سازی و کارایی و همگرایی حل نموده است.

با ابزار منحصر به فرد هوآوی، این دسته استوریج ها می توانند در سه مرحله به آسانی کانفیگ گردند، که تنها به یک دقیقه زمان نیاز است. سیستم مدیریت، به گونه ای است که به مشتریان مدیریت تجهیزات از چندین تأمین کننده مختلف را ممکن می سازد. همچنین، این سیستم می تواند به استقرار همگانی (batch deployment) ،پیش بینی ظرفیت (capacity forecasting)، و تجزیه و تحلیل عملکرد به شیوه ای متمرکز بپردازد.

مزایای استفاده از ویژگی همگرایی در داخل سری های OceanStor 2000 V3 به وسیله سیستم های ذخیره ساز اینترپرایز هوآوی در صنایع مختلف به اثبات رسیده است.

هم چنین، سری OceanStor 2000 V3 هوآوی دارای قابلیت مقیاس پذیری (scale-out and scale-up) منعطف می باشد که شرکت های SME را در جهت رشد سریع کسب و کارشان توانمند می سازد. با قابلیت کانفیگ آسان، کاهش عملیات دستی، و ارائه عملکردهای هوشمند، سیستم های ذخیره ساز جدید هواوی کسب و کارها را مجهز به انعطاف پذیری بیشتر با کارکردن و نگهداری (O&M) راحت تر کرده است.

Share this post